ZÁKLADNÉ INFORMÁCIE
Reklamno - informačný mesačník Horný Turiec vychádza nepretržite od novembra roku 2004.
Jeho cieľom je prinášať aktuálne informácie o produktoch, službách, akciách a zľavách,
ktoré sú ponúkané obyvateľom celej južnej polovice Turca.
Snaží sa prispieť svojím dielom k rozvoju a zvyšovaniu konkurencieschopnosti
predovšetkým miestnych firiem a služieb a tým aj celého regiónu.
Každý prvý týždeň v mesiaci si nachádza svojich čitateľov vo všetkých približne 5500 schránkach
v okrese Turčianske Teplice a ďalsích 3800 schránkach južnej časti okresu Martin až po Valču, Príbovce a Necpaly vrátane.
Ďakujeme všetkým čitateľom za dôveru a priazeň, ktorú nám prejavujú.
Taktiež ďakujeme všetkým doterajším aj budúcim inzerentom
a prajeme im veľa spokojných zákazníkov
NÁZOV PERIODIKA:
VYDAVATEĽ:
PERIODICITA:
VYCHÁDZA OD:
POKRYTIE:
NÁKLAD:
FORMÁT:
PAPIER:
FAREBNOSŤ: |
|
Horný Turiec
Ing. Peter Heško AGIL
Slnečná 705/6
03901 Turčianske Teplice
mesačník
novembra 2004
okres Turčianske Teplice
a juh okresu Martin
9300 výtlačkov
A4 nastojato
s lepenou väzbou
47,4 g SC
plnofarebné (4+4) |

|
VÝHODY
Kvalitná tlač, sýte farby, jemné detaily
Horný Turiec je tlačený v prvotriednej kvalite na štvorfarebnom rotačnom stroji na 47 gramový natieraný papier.
Akurát do ruky
Od augusta 2020 sme prešli na formát
A4 nastojato s lepenou väzbou. Reklamný leták sa takto zmenil na brožúru s profesionálnejším vzhľadom, komfortnejsím a prehľadnejším listovaním pre čitateľa. Rozdelenie strán na 24 políčok zabezpečuje, že vyniknú aj najmenšie inzeráty a zmešením ich počtu na jednej strane sa zvýšila celková prehľadnosť.
Kvalitná grafika v cene inzerátu
Aj keď nie vždy je ľahké dostať to veľké množstvo údajov a obrázkov, ktoré naši klienti chcú zverejniť na relatívne malú plochu, naše viac ako 30 ročné skúsenosti v oblasti reklamy, marketingu, fotografie a grafického dizajnu nám umožňujú nie len rutinne vyrábať bežné inzeráty, ale aj kvalifikovane poradiť, aby výsledok bol čo najpútavejší.
Cenová variabilita, zľavový systém, akcie
Modulárny spôsob "skladania" inzerátov z jednotlivých políčok umožňuje každému záujemcovi vybrať si veľkosť
a cenu optimálnu pre jeho potreby a grafické požiadavky. Zľavy pre prvoinzerentov umožňujú vyskúšať si efektivitu tohoto reklamného média. Na druhej strane vernostné zľavy sú tu pre mnohých našich klientov,
ktorí pochopili,
že v dnešnej konkurencii byť dlhodobo úspešný bez rozumných investícií do reklamy a propagácie je skoro nemožné.
Dlhoročné skúsenosti, stabilita a rozvoj
Počas mesiacov a rokov, ktoré uplynuli od prvého vydania v novembri 2004 prešiel Horný Turiec vývojom grafického stvárnenia, rozmerov, kvality papiera aj tlače, budovaním
vzťahov s inzerentmi aj čitateľmi. Prešiel silnejšími aj slabšími mesiacmi, obdobím dobrých aj krízových rokov, ale zatiaľ sa nikdy nezastavil a veríme, že vďaka podpore a záujmu svojich čitateľov bude ďalej napredovať a zlepšovať kvalitu svojich služieb. Neraz sa možno trochu stráca v dnešnej záplave rôznych letákov, ktorými sú bombardované naše poštové schránky, ale to, že je "náš - malý - okresný" mu dáva osobitné čaro blízkosti - veď všetko čo je v ňom máme skoro na dosah. A keď sa podchvíľou dozvedáme od ľudí že: "ále hééj toto čítam, kadečo rovno hádžem do koša, ale toto si vždy pozriem..." tak nás to poteší a dá dôvod pokračovať a zlepšovať sa. Ďakujeme...
|